Tarotová škola

01.05.2014 12:28

Velmi se těším, až Sophie Joya spustí svou video-tarotovou školu. Učím se (nejen Tarotu) u této báječné učitelky několik let :). Je velmi empatická, příjemná, milá a vždy dokáže správně trefit a poradit :). Moc si jí vážím.

A jsem ráda, že se již nyní mohu "zaregistrovat" a až se Tarotová škola spustí, tak být u toho :) 

 

Vřele vám to také doporučuji. Je to velmi milé, zábavné a hlavně se o sobě něco dozvíte, pokud chcete :).

 

Pokud ale čekáte věštění, že budete znát svou budoucnost nebo podobné "kartářské manýry", tak budete zklamáni. Sophie používá kartičky k tomu, aby lidem pomáhala. A to je na tom tak báječné! Proto to mám tak ráda :). 

 

Kdysi dávno jsem si totiž na vlastní kůži zažila jaké to je, když kartářka řekne něco nepříjemného. Dlouho jsem se z toho nemohla vzpamatovat a trápilo mě to. A tak jsem si řekla, že to není možné a začala jsem pátrat po významu karet sama. Za svou průvodkyni tímto mystériem jsem si vybrala právě Sophii :). A našla jsem radost, podporu, povzbuzení a jiný úhel pohledu :). Díky Sophii vnímám poselství Tarotu tak, že přináší naději, povzbuzení a určitý pohled na situaci z hlediska mých milovaných zákonů přírody :).

 

Odkaz na stránky Sopie: www.tarotovesebepoznavani.cz

Odkaz na přihlášení se do připravované tarotové školy je: www.tarotovaskola.cz

Když jsem se na těchto stránkách přihlásila, tak jsem od Sophie dostala dárek. Nádherné povídání o tom, jaké máme předsudky vůči výkladům karet :). Moc se mi to líbí :)

 

Přeji krásnou zábavu a lehké hraní s kartičkami :)