Neuvěřitelné souvislosti - článek z webu celostnimedicina.cz

19.11.2013 13:36

Krásný úterní den,

mám pár webů, na které pravidelně chodím, když mám chvilku :). Moc ráda čtu informace, které se mnou ladí. Hezky se u toho uklidním a zjistím, že všechno jak je, je v pořádku :)

Tento článek je z webu www.celostnimedicina.cz a moc se mi líbí. Třeba se bude líbit i vám :).

Hezké čtení a pěkný den,

Marcela

Neuvěřitelné souvislosti

06.11.2013
Knihovnička Meduňky - Tajemství souvislostí Svůj život prožíváme podle modelu, který jsme si na základě svých zkušeností a doposud získaných informací ve své mysli vytvořili. Klíčovou roli v životě má bezesporu naše zdraví, na němž je závislé všechno ostatní. Proto informace o prevenci nemocí a o jejich zdárném léčení, jakož i o tom, co nám škodí a co prospívá, jsou po nás tak důležité.

Ovlivňování mysli

Dovídáme se o síle podvědomí, o tom, jak můžeme svoji nemoc zvládnout, řadu metod, které umožňují silou myšlenky svoje potíže zmírnit, ale pořád nám uniká původ nemoci. Odedávna myslitelé upozorňovali na to, že většina chorob má původ v psychice. Původcem nemoci může být negativní stav mysli – nenávist, vztek, msta, lakomství, deprese, strach, nevhodné chování nebo jakékoli zlo. Ralph Waldo Trine psal o dokonalém míru ducha a souzvuku se silami vesmíru a uvádí příklady o původech některých nemocí. Zaujal mne zejména příběh ženy, která měla potíže s kolenními klouby. Žila v nenávisti se svou sestrou, dokonce se s ní soudila. Jakmile se však udobřily a vše jí odpustila, potíže zmizely. Lékař Valerij Sinelnikov ve své knize Dohoda s nemocí uvádí mnoho případů onemocnění, jejichž původ je v psychice. Píše, že oficiální medicína sice pomáhá projevy nemocí zmírnit, ale ve skutečnosti je neodstraňuje, neboť pro vyléčení je třeba najít příčinu onemocnění a odstranit ji. A příčiny školská medicína nezná, ani je nehledá.

 

Cesta k sobě

Sinelnikov doporučuje, aby se člověk napojil na své podvědomí, které jedině zná příčinu jeho problémů. Říká, že „příčiny nemoci nejsou mimo člověka, ale v něm. Každý člověk si sám vytváří nemoc. Vnější faktory jako infekce, klimatické podmínky, stravování vytvářejí pouze půdu pro rozvoj onemocnění… Člověk má pouze vědomé hranice vnímání. Tyto hranice jsou určeny smyslovými orgány, které používá v každodenním životě. Ale podvědomé možnosti vnímání a poznání jsou bezmezné…“ A také vypovídá o tom, že příčina potíží s kolenními klouby spočívá v nesnášenlivosti, hašteřivosti, neschopnosti odpouštět a v nenávisti.

 

Já sama mám potíže s kolenními klouby. Na základě informací z knih jsem dělala všechno možné, aby se popisované příčiny nevztahovaly na mě, přímo jsem se plazila pokorou – leč nic mi to nepomohlo. MUDr. Sinelnikov ale též vysvětluje, jak se má člověk na své podvědomí obrátit a tak se dozvědět pravdu o původu své choroby. I učinila jsem tak a na své podvědomí se obrátila. A dozvěděla jsem se toto: „Vzpomeň si, jak jsi ve svých 20 letech vyskočila z jdoucí tramvaje a dopadla na kolena, která to tehdy odnesla! A jak tě kvůli tvé neopatrnosti přejelo auto a tehdy to také odnesla kolena. A nemusila jsi to tak přehánět se sportem a tancem. Vůbec v ničem jsi nebyla opatrná. A také ses trápila kvůli každé maličkosti a tím jsi vydávala zbytečně svoji bioenergii…“ Takže ejhle! Nová informace pro prevenci.

 

Opatrnost je vždy na místě

Všichni jsme málo opatrní a opatrnost bychom měli od útlého mládí v sobě pěstovat. Je veledůležitá zejména při volbě životního partnera. Je-li našim partnerem zlý psychopat, padouch, lakomec a děvkař či erotomanka v jedné osobě, dá nám zabrat a vytvoří se kvalitní podhoubí pro vznik i těžkých nemocí. Neopatrnost je prapříčinou i nemocí jako je AIDS, žloutenka, úrazy apod. A sestrou neopatrnosti je hloupost. Nemusí to být hloupost naše, ale těch, s nimiž se stýkáme. Hloupým a zlým lidem je třeba se vyhýbat!

 

Ukázka z knihy Knihovnička Meduňky – Tajemství souvislostí.