"Moje" modlitba ze 7. století aztéckého jazyka nahuatl

01.02.2022 01:03

Kouzlo na přivolání lásky | Ženy s.r.o.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osvobozuji své rodiče od pocitu, že mě zklamali. 

 

Osvobozuji všechny své tři nádherné dcery od tvrzení, že musí žít tak, abych na ně mohla být pyšná.

Nechť se všechny tři vydají cestou radosti svého srdce. Nechť následují svou intuici a plní své sny. 

 

Ulevuji partnerovi od závazku doplňovat mou celistvost. Nic mi nechybí. Jsem celá přesně tak, jak jsem. Neustále se učím spolu se všemi bytostmi. 

 

Děkuji svým prarodičům a předkům, kteří se potkali, abych mohla dnes dýchat svůj život.

Osvobozuji je od minulých nezdarů a nedokončených tužeb s vědomím, že udělali co mohli, aby mohli žít okolnosti svého života co nejlépe. Ctím je, miluji je a uznávám je jako svobodné bytosti bez jakékoliv viny. Obnažuji svou duši před jejich očima a proto vědí, že nic víc neskrývám ani nedlužím. 

 

Jsem věrná sobě a své vlastní existenci tím, že se řídím moudrostí svého srdce. 

Plním svůj životní plán bez souhlasného postoje mojí rodiny. Vím, že jsem zodpovědná za svůj klid a štěstí sama. Vzdávám se role zachránce, který sjednocuje nebo naplňuje očekávání ostatních. Učím se skrze lásku a jen skrze lásku. Ctím svou podstatu a prospívám svému bytí a jeho projevům, i když mi ostatní nemusí rozumět. Chápu sama sebe, protože jen já žiju svůj příběh. Protože se znám, vím kdo jsem, co cítím, co dělám a proč to dělám. 


Ctím sama sebe, miluji sama sebe a přijímám se bez viny. 

Ctím tebe, miluji tě a přijímám tě bez viny. 

Ctím božské v sobě i v tobě. 

Jsem svobodná. Jsme svobodní. 

 
 
Vesmír :: Galaxie39