Co se mi honí hlavou?

01.05.2020 19:52

Moc Vás všechny zdravím :-)
Cítím, že je právě teď ta chvíle napsat i vlastní mini-článeček a vytroubit do světa, jak se mám hezky :-). Že i přes neustálé odbourávání strachu a postupné zbavování se svých závislostí, dále přes občasné brblání, jak "toho mám hodně" a "že nic nestíhám" a "že jsem na všechno doma sama", jsem velmi šťastná a vděčná za všechno, co mám. Že jsem zdravá a spolu se mnou celá moje krásná rodina a mí blízcí. Že miluji své tři nádherné dcery a jsem vděčná za každou chviličku s nimi. Že mohu být se všemi mými milovanými bytostmi, na kterých mi záleží.   
Jsem také vděčná za každou, byť i sebemenší zkušenost, která mě v mém poznání posouvá dál. A nikomu nemusím říkat, že ty "negativní" zkušenosti nás posouvají přímo mílovými kroky :-)

Přeji nám všem, ať své zkušenosti dobře pochopíme, procítíme a prožijeme. Srdcem. Děkuji za vše!