Anketa "Zlatý Slavík"

25.11.2013 22:40

Mám velikou radost z toho, jak letos dopadl "Slavík". Musím přiznat, že loni jsem zajásala, když v kategorii zpěváka zvítězil Tomáš Klus. Podle mého názoru je Slavík anketou, kde nejde až tak o pěvecké umění, jako o popularitu u široké veřejnosti. A to, že zvítězil Tomáš Klus je signálem, že lidé začínají slyšet na "věci mezi nebem a zemí". Alespoň já to tak vnímám :). Neznám celý repertoár Tomáše Kluse, znám pár písniček. Ale natrefila jsem na ty, které pro mě mají sílu textu. Za všechny vybírám třeba "Napojen". 

 

https://www.youtube.com/watch?v=YPxj2tWuTqM

 

Letos v této kategorii sice vyhrál Kája, ale jen o 47 hlasů :). A o 47 hlasů také Tomášovi "uteklo" absolutní vítězství v celé anketě. No, je vidět, že se dějí věci a jsem tomu moc ráda. Moc gratuluji a jen tak dál :)